werk

 in organisaties

toon PIT!

2013

foto’s: Karin Boer en Sandra Boer

Kernwaarden ervaren.
Een ervaring van waarde.

Kan het proces van formuleren ook een ervaring zijn? Is het mogelijk om kernwaarden werkelijk te ervaren? Kun je ze zien, horen of zelfs proeven? Hoe smaakt passie, lef, verbinding of vertrouwen?

Met TOON PIT! werden kernwaarden tot leven gebracht en onderzochten we met elkaar welke kernwaarden bij een organisatie passen. Zodat

medewerkers zich er daadwerkelijk mee kunnen verbinden.En ze ook
kunnen gebruiken als inspiratiebron binnen hun werk.

het Huis van Proeven ontwikkelde in samenwerking met Art Partner theatrale smaakmakers die de betekenis van kernwaarden zichtbaar, voelbaar en ervaarbaar maken.

Uit je comfortzone, onderlinge ontmoeting, interactie en verbinding.

Inmiddels hebben de Marketing Queens hun kernwaarden geproefd en dit open en enthousiast gedeeld met hun collega’s.

berichten in je mail?

Wat gebeurt er met je gegevens?
Het huis van proeven respecteert je privacy.